Grąžinimo politika
Kokybiškų prekių grąžinimas
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs (už grąžinamos prekės pristatymo išlaidas pinigai negrąžinami).
Kokybiškos prekės grąžinimo sąlygos:
- Grąžinti prekę galite per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
- Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).
- Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.
- Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).
Kokybiškų prekių grąžinimo vykdymas:
- Turite užpildyti prekės grąžinimo formą. Dėl prekių grąžinimo formos susisiekite hello@kasdienybes.lt.
- Užpildytą ir atspausdintą prekių grąžinimo formą reikia įdėti į grąžinamą siuntą, taip grąžinama siunta bus apdorota greičiau.
Kokybiškų prekių grąžinimo būdai:
- Turite atsiųsti elektroninį laišką el.paštu: hello@kasdienybes.lt, kuriame būtų užpildyta prekių grąžinimo forma.
- Prekes turite grąžinti šiuo adresu: E. Ožeškienės g. 3-3, LT-44253 Kaunas, +370 675 76686.
Grąžinant kokybiškas prekes prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.
Nekokybiškų prekių grąžinimas
Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš UAB Daily Things turi teisę reikalauti, o UAB Daily Things įsipareigoja:
- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
- atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Nekokybiškų prekių grąžinimo vykdymas:
- Turite užpildyti prekės grąžinimo formą. Prekių grąžinimo formą galite gauti susisiekę su hello@kasdienybes.lt
- Turite atsiųsti elektroninį laišką el.paštu: hello@kasdienybes.lt, kuriame būtų užpildyta prekių gražinimo forma.
- Jeigu neturite galimybės užpildyti prekių grąžinimo formos, turite atsiųsti elektroninį laišką el.paštu: hello@kasdienybes.lt, kuriame būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, el.paštas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma, prekės pavadinimas ir išsamus aprašymas apie rastus defektus.
Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti iš mūsų parduotuvės) išlaidas.
Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 10 darbo dienų nuo grąžintų prekių pristatymo į UAB Daily Things sandėlį. Pinigai grąžinami į grąžinimo formoje nurodytą sąskaitą.